zaterdag 15 november 2008

Hier komt alles terecht

Ondertussen stoppen alle andere blogs en zal ik in de toekomst hier grondig verder schrijven.

Ik ben dus aan het uitzien om te investeren in domeinnamen. De zijn supergoedkoop en er zijn nog behoorlijk wat .be's beschikbaar. Het is de moment.

Probleem is dat het toch wel lang duurt om een site met enkele pagina's te maken. Eigen baas is 1 pagina op de .be en nog een op de .com - voor google is dat te weinig.
Veel te weinig content.

Hoe kan ik dus meer content produceren in minder tijd?

Minder tijd kan ik bekomen door verschillende veranderingen in wat ik doe:
- een schema van de dingen te doen per domein
- een template voor de site
- content schrijven en samenvatten

Het schema is klaar en de template en teksten heb ik gedaan met whypark.com
Dit kost wel iets, maar het gaat super super snel om een site met enkele pagina's online te zetten.
De adsense integratie is ook direct gedaan en automatisch staat de site te koop.

Nu nog sitemaps en toevoegen aan SE, blogs, social bookmarking sites en directories.

Het belangrijkste is natuurlijk de juiste keywords in de teksten. En dan is het nu wachten.
Ik heb een lijst van minstens 300 domeinen ; die zeker iets kunnen opbrengen.

Pas over enkele weken zal ik kunnen zien of de sites klimmen in google. Benieuwd.

Geen opmerkingen: